Monday, July 27, 2009

AssALamUAlaiKum sumE


ikan?? nak dijadikan cerite.... beginilah.... hehe...
aku dibawa petang tu,,, g satu taman kan... cuaca time tu...sedap la,,,hehe... niat di hati nak tengok ikan...nk bagi ikan makan,,,,,, mula2 tgok mcm x seronok.... sekali dah wat... wah best la plak.... best gile bagi ikan2 ni makan.... berebut2 si ikan2 ni sume.... yang kesian kat kure2 la... die pom nak mkn gak kan....hehehhhe.... pas2 die kene la bersaing ngan ikan2 yang besar2 tu..... mane la x besar...tiap ari ade org akn bg mkn kat die, sedap la die...huhu... macam 2 la kehidupan manusia....perlu bersaing.... perlu makanan untuk hidup.... oleh itu berusahalah... cari la rezeki yang halal...hehehehehe..... jgn mengharap kat orang sgt...usaha sendirik la baru afdhal...yeke? yelah kot kan......hehehehehe.. ha citer kat ikan ni x abes g....hehehe....pas abes satu bungkus roti untuk di beri makan ke ikan 2,,,,aku rase x cukup lagi lah......rase seronok tgok ikan makan 2 best taw membuatkan kami beli lagi makanan ikan dan bawak la lagi untuk diberi kepada ikan untuk memakannya....huhu.... mase tgok ikan tu makan kan,,ngan mulut die yan comel tu,,,huhu....try r kengkawan! best taw....kalu bleh nak wat jadik hobi nombor 2 taw...kuikuikui

1 comments:

mawar berduri said...

ok aper kater kita bela ikan kat bilik!!!
nnt pencuri x masokkkk
hahhaha