Monday, July 27, 2009

kawan-kawanku




aku hidup di samping teman2 perjuangan di sini... jauh dari ibu ayah,,,adik beradik...... dengan kawan2 susah senang aku tempuhi..... dengan teman2 aku harungi hidup nie.... bercakap tentang kawan2 dan teman,,,paling penting ialah rumet2 dulu...hehehehe....sebab setiap hari kite dduk ngan rumet kiter kan...hehe.... ok,,, aku ade 3 orang rumet...sima,,,sanaz,,,,n imah,,,, 2 kedah 1 penang... aku johor...selalu gak aku ditinggalkan keseorangan la bilik akibat kepulangn mereka ke rumah masing2 andai ade mase....tapi x pe...it's ok je hehehehe...ha gambar atas nie lah kami serumet ditambah dengan seorang pendatang asing dari bilik sebelah bilik kami iaitu linda...hahahaha jangan marah ye linda ong gedek gedek.. linda pon dah kami anggap mcm rumet kami gak...makan,,,tidor,,,lepak,,, sume lepak bilik kami...huhuu...kawan forever ek.... kalu dah berjaye satu mase nnti jgn lupe kat aku nie ek!!! ha tu jelah aku dah xde idea nak membebel....ujan lah kat luar tu....tidoq dap gak ni...hehehehehehehe

1 comments:

mawar berduri said...

oit..
biler nk ltak gambar aku plak..
kihkig
tp make sure pilih gambar y cun2 jer tau hahahaha