Monday, October 11, 2010

hari isnin.....111010

hem... datang pagi2 ke opis dengan perasaan yang agak malas.........

kat opis plak.. mcm biasa lah.....

hem... fb arini x best lah...suram.... :(

sebab teramat lah buhsan..aku pom merapu lah kat cini.............


091010 - hari yang bahagia.........kuikui....

kenape bahagia ea...em sebab... insan yang tersayang ade dekat di mata....

huahhahhahaha.....

kebetulan jer die datang melawat aku.. sbb die p antar report perktikal nye kat kolej.........

kenape mesti jaoh??!!



tp ok gak,, bile sesekali jumpe... terase keseronokan nak jumpe tu..laen macam plak...

x apelah... 5 bulan akan dtg kiter jumper lagi!!!! insyaAllah :))

yang penting kan hati.... jauh cemane pon... yang penting jujur... ok!!

hem... cepat jer ari tu aku rase... kahkahkah.....

kau ibarat permata di dalam hiasan kaca...
yang x bisa di sentuh hya boleh di pandang...

nyanyi jap...hahahaha

hari ni die dah start keje... keje biase2 jer...


sementara tungu grad nnti....... now....bermulalah hari2 sibuknya......

bermulalah hari2 keboringan aku..... xde sape nk layan aku dah!!!!!! huahuahua
xperla..... aku kene lah paham.......... jgn wat2 x paham sudah.........

101010 - aku p blajar kete.... cikgu memandu tu ok lah..........
aku boleh lah bawak pasal die duk jage sebelah..........


sampai rumah aku nk bwk............. tp takut.......
xde org nk jage kat sebelah........ kang langgar tiang rumah...
x pasal plak............... hehehehehehe... bile aku dapat lesen nnti..
aku nk bawak sume org jalan2~~~~ hahahahahaha perasan abess!

huaaaaaaaaaaaaaaa ngantokkkk aku......sudah mau kol 4....
1 jam lagi maw pulang..arap2 selamat aku sampai rumah...amin......

0 comments: