Tuesday, October 5, 2010

perniagaan kecil- kecilan...

Bismillahirrahmanirrahim
assalamualaikum semua.....

aku ade lah buat bisness jual2 ckit2 dari rumah nie... tp tu pun x ramai yang taw.... ni yang nak bagitaw nie...muahahaha....


sape2 yang suke makan dadih...selain sedap dan berkhasiat... silalah order ngan aku... x mahal... ala2 mampu oleh sume orang....weee~~~wee~~~






murah jer kawan2... semangkuk tu seringgit jer.... nak beli 1 boleh.. nak beli banyak pon boley.. tp aku jual ngan orang2 yang dekat2 umah aku jelah kot...yang jauh2.. mcm xde mase lak aku nak pos kat jauh2 nuh... tpi xpe...leh di bincangkan kelak...


korang nak perasa ape....??? anggur ade,, jagung ade,,, kat gambar ni cap pandan... lagi choklat, stoberi... nanas.... pon ade.. mcm2 ade lah........berapa mangkuk korang nak??? korang just call aku 0127194839... kalo x dapat mesej saja...... ni nombor untuk bisness je k.. untuk laen tidak di layan...harharhar,,,




gambar ni adalah contoh dadih yang aku dah wat utk tempahan...... ececeh... kalah saudagar unta kot????
ini sekadar sampingan..untuk mencari sedikit dwet poket.... hehehehehe silalah... jangan malu jangan sgn k...hehehehehehe

0 comments: