Monday, July 27, 2009

universiti utara malaysia ku hehehe



uum ku yang tersayang... di sini lah aku belajar selama ni....pejam celik pejam celik dah masuk sem 5 dah aku kat uum ni...huhu... x sabarnyer nak abes blaja....bukan nak tinggalkan uum... tapi aku kene meneruskan lagi perjuangan aku...ntah lepas nie aku nak kemane pon aku x taw. harapan aku,,, aku akan dpt keje2 yang elok pas aku graduate nnti...amin... sebab byk orang menganggur dah skang nie especially graduan menganggur.... best kot tanam anggur kan,,,,erk,,,, aku nie ntah ape nak jadik nnti....heehheheehhehe... aku blajar kos multimedia kat uum nie... urm... kos nie best gak la....tapi little bit of pening2 lalat la...... especially bile nak wat project.... assignment yang memang payah kemain tu....wah syusyah oooo..... tp xpelah... name pon blajar... mane ade yang senang kan.....hehehe.....aku harap sem ni aku akan lebih rajin lg dari sem2 yang lepas....nak kene naikkan pmk sebab pmk aku agak2 tenat sekarang,,,, aduyai....

1 comments:

mawar berduri said...

huhu
tinggal satu sem jerk kan lagi
sediy la pulak..
indahnya bumi sintok...
(";)