Tuesday, October 19, 2010

yeehaa p jalan-jalan

hehe.. bukan p jalan mane2 pun... pegi kat bp mall jer.. temankan kak Liza membeli dan belah.... hehehe... pegi jalan cuci mata... asek duk kat pejabat je... capek deh..hehehe... selepas jalan2.. membeli dan belah,,, makan2... dan sebagainya,,, singgah lah sebentar di POpular,,,, melihat buku2 di sana.... wah ade buku DR.Tuah yang baru lah.. aku x beli lagi..so aku pon beli lah..hehehee.. best nyer dpt beli buku baru!! AISHITEIMASU dr.tuah!! maksudnye.. i love u dr.tuah hahaha...ni buku die : JOM MANTOPselepas tu... aku rasemacam x mao kuar dari kedai buku tu..best lah lam tu.. kalo lah aku ade sebijik kedai buku kan ke bagos??!!! spOnsor please! mwahaha

pagi tadi aku agak bengong apabila cube bercakap dalam bahasa jepun..ni sume pengaruh adek aku..ct yg minat ngan citer jepon..hehehehe.. siap carik kat mr.google lagi.. hehehehe
ok lah kwn-kwn jumpe lagi...
konichiwa.. sayonara.. hehehehe huhuhuhuhu

0 comments: